Hola!

Hej! Nu befinner jag mig i Buenos Aires. Det är en väldigt stor stad med ca 13 miljoner invånare! Buenos Aires är en av sydamerikas största länder. Så kort och gott så kommer jag att trivas här. Igår/natt testade vi på nattlivet. Vilket skiljer sig något från vara slättens... Här börjar man klubba först klockan 3. Så klockan 22 drog vi till ett område som heter Palermo där vi först käkade ochsracl gott innan vi begav oss till klubben. Vi kom hem vid 7 tiden imorse så nu i skriv de stund är jag nyvaken! Dagens planer är nog bara att slappa evt besöka ett område som heter la boca, där det kommer vara marknad! Kan även berätta att jag har haft resans hemskaste natt, i förrgår! Vi buschcampade, vilket innebär att man inte sover på någon camping. Då vi stannade vid 23.30 och slog läger. Precis då drog det upp till oväder. Åska, blåst och regn! Droppen på det kom en mygginvasion! Så jag fick 24543 myggbett! Tror inte jag sov en blund på den natten! Men sånt är livet här på rosa bussarna! Allt är inte alltid en dans på rosor, men nästan:) Puss o kram Karin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0