Hej å hå vad tiden går!

nu har det gått lite mer än en vecka sen jag åkte och jag har hunnit med massor av grejer. Resan började med några intensiva dagar i Rio. Där besökte jag Jesus-statyn, sockertoppen, marknad och en kväll besökte vi ett genrep inför karnevalen. Det var en fantastisk upplevelse trots att det kom en rejäl skur! På tal om regn så regnade det varje dag i Rio! det var lite synd för då blev Jesus väldigt skygg och man kunde inte se honom nere ifrån staden! Nu har vi iaf lämnat Rio och i skrivande stund sitter jag i iguaca fallen! Här skiner solen mest hela tiden, det är ca 30 grader så det är väldans varmt! Idag ska jag besöka fallen och troligtvis åka hellikopter över fallen, ikväll väntas det bli grillfest här! Vi ska fira Marcos och rosa bussarnas 12 års jubleum här! Så det ska bli kul! Nu måste jag slita att skriva, idag är jag med i matlaget så jag ska börja göra iordning frukost! Idag ska vi göra fattiga riddare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0