Epedemi!!

Epedemi, det kan man lugnt säga! 90 % av alla deltagare är eller har varit kraja. Vissa mer än andra. Mest är det magen som krånglar och att man får jäkla diarrer... Väldigt roligt när man är och campar med toalett som är knappt värd att nämnas. Dock så verkar alla vara på bättrings väg och jag mår också bra! Jag har haft lite feber och varit allmänt kraj i magen. Bortsett från allt detta så har vi haft en trevlig vistelse Ngrongkratern. Nu har vi alla sett the big 5 och det känns sjuuuuuukt grymt att man har fått göra det.

Nu funkar inte min mobil som det ska så rapporter om jag har blivit moster eller ej skicka till det nummret som jag har skickat föregående sms på. Det går nog knappt en timma eller två utan att jag tänker på det:)

Snart är det dags att sova, vi ska upp klockan 5 imorgon. Frukosten serveras klcokan halvsex. Vi ska åka ca 70 mil till Dar el Saalem imorgon. För att senare ta oss över till ZANZIBAR som vi alla har höga förhoppningar på:) Ska bli gött att bara sola och bada:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0