Idag är det idag!

Alldeles nyvaken och full av förväntningar! Jag är säker på att detta blir toppen.
Drömde dock om en råttinvasion, vilket var läskigt... Om man klarar sig utan detta så löser sig nog det mesta.
Om någon timma kommer Johan och Bus förbi på brunch sedan är det dags för avfärd. Lämnar slätta runt 10 -tiden.
Så nästa gång jag skriver kommer jag troligtvis befinna mig i Kenya eller möjligtvis Tanzania.
Kommer ha ett tillfälligtnummer under resan så jag kommer inte vara kontaktbar på mitt nuvarande nummer från och med idag. Här kommer mitt tillfälliga nummer 0769880063.
Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Emil Kvist

Jag hoppas att du kommer att ha en trevlig resa med många bra och trevliga minnen.

2012-01-16 @ 19:37:31
URL: http://kvest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0