Jambo!

Nu befinner vi oss i Tanzania! -vi har haft några otroliga dagar i Kenya. Det har blivit safari i Masai Mara, där vi hade turen att få se leopard. Så snart är the big 5 fulländad. Bara noshörningen kvar som vi antagligen kommer att få se i ngrongkratern imorn och i övermorgon.
Vi har även besökt ett barnhem/skola i Kibera som är en bland dom största slumområden i hela afrika. Det var väldigt intressant. Det var lite som man hade förväntat sig. Smutsigt, fattigt och stort.
Gänget som jag är här med är väldigt trevliga och jag tror vi kommer få några fantastiska veckor här i afrika.
Hoppas att allt är bra hemma och jag hoppas att jag kommer kunna uppdatera er mer snart!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad bra att du har kommit i ett bra gäng, är de inte snälla mot dig får dom med mig att göra.

2012-01-20 @ 17:23:11
Postat av: Karin

hej.kul att höra av dej på bloggen.Jag har full koll på den.skriv gärna lite om vad ni äter och så.Kerstin

2012-01-21 @ 06:27:44
Postat av: emma

Heeej min fiina vän !

Åh skönt att höra att du lever & har de bra :) jag säger som bettan, är dem inte snälla får dom med mig att göra ! sees när du kommre heem! :) massor av pussar och kramar emmis

2012-01-21 @ 16:09:57
URL: http://emmakarinanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0