¡Hola amigos!

Hej!
Nu befinner jag mig pa en liten ort som heter Obera. I folkmunn kallar man denna by for att vara svensk, detta pa grund av att det var manga som imigrerade hit. An idag ska det finnas nagra som kan prata svenska, vilka jag tror vi kommer fa traffa ikvall. Ikvall ska vi namligen dom bjuda oss pa grillat. det ska bli spannande och se vad vi far for mer gott!
 
Efter att vi hade lamnat Iguacau fallen sa har vi entrat Argentina och kan meddela att varmen haller i sig aven i detta land. Det ar ungefar c40 grader, vilket jag tycker ar typ 10 grader for varmt! Dock har man ju battrat pa brannan en hel del;) 
 
Pa lordag kommer vi fram till Buenos Aires som ar slutdestination for somliga och borjan for andra. I Buenos Aires hoppas jag pa nagra goa utekvallar samt nagra riktigt goda kottbitar!
 
Hoppas att allt ar bra med er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0